Hľadáme koordinátorov/koordinátorky do centier Budúcnosť INAK v Trnave a v Prešove

20. mar, 2024

Chceš byť súčasťou nášho tímu a inovatívne pracovať s deťmi na druhom stupni ZŠ? Si na správnej adrese, pridaj sa k nám!

 

Informácie o pracovných miestach

Budúcnosť INAK je trojročný rozvojový mimoškolský program pre deti vo veku od 11–15 rokov. Vytvárame v ňom inovatívne centrá tzv. kluby, v ktorých rozvíjame u detí na druhom stupni ZŠ podnikavosť, mäkké a digitálne zručnosti. Deti v programe podporujeme, aby sa učili pracovať v tíme, ovládali digitálne technológie a boli schopné využívať svoje nápady tak, aby prinášali riešenia pre ostatných. Veríme, že aj žiak či žiačka základnej školy, môže pretaviť svoje zručnosti do konkrétneho riešenia problému v komunite a stať sa tvorcom zmeny vo svojom okolí. Budúcnosť INAK rozvíja kritické myslenie, schopnosť riešiť problémy, vytrvalosť, spoluprácu aj tvorivosť. Pozícia koordinátora/koordinátorky centra zahŕňa prácu s deťmi v neformálnom vzdelávaní. Venuje sa im počas poobedňajších klubov (pondelok – štvrtok 13:00-16:00) a odovzdáva im vzdelávací obsah zameraný na tri hlavné oblasti: mäkké zručnosti, digitálne zručnosti a podnikavosť.

 

Hlavné úlohy:

  • Realizácia obsahu – neformálne vzdelávanie detí vo veku 11-15 rokov.
  • Vytváranie partnerstiev, príležitostí pre rozvoj programu.
  • Organizačné vedenie klubu.
  • Komunikácia s rodičmi a účastníkmi programu.
  • Spolupráca s mestom, s firemnými partnermi a univerzitami.
  • Vedenie vysokoškolských študentov/študentiek, ktorí/é praxujú v centre.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

3.4.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore
Pedagogika, psychológia alebo iné humanitné odbory

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz
B

Prax na pozícii/v oblasti
Min. 1 rok prax v neformálnom alebo formálnom vzdelávaní

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Samostatnosť, organizačné schopnosti​.
  • Flexibilita/adaptabilita: schopnosť reagovať na náladu v skupine a prispôsobiť obsah podľa nej. Vedieť reagovať na zmeny rýchlym a pohotovým spôsobom, zvládnuť neočakávané situácie bez značnej frustrácie.
  • Komunikačné schopnosti: schopnosť pozitívnej interakcie so všetkými študentmi, bez rozdielu ich výkonu. Vedieť adaptovať obsah vzdelávania na rôzne spôsoby učenia, motivovať, budovať vzťahy pomocou empatie a spätnej väzby.
  • Odhodlanie/iniciatíva: schopnosť prekonávať prekážky, odhodlanie vzdorovať problémom. Túžba meniť veci vo svojom okolí, robote, škole, prinášam zmenu a nové prístupy.
  • Time management: schopnosť rozdeliť potrebný čas tak, aby bol naplnený cieľ pracovného listu. Vedieť prioritizovať pri príprave na klub, manažovať viac úloh naraz a delegovať úlohy.
  • Empatia: Vedieť sa vcítiť do detí, vhodne a citlivo reagovať či pred skupinou alebo pri osobnom rozhovore, vedieť identifikovať, hodnotiť a kontrolovať svoje vlastné emócie, emócie druhých aj skupiny.
  • Poznatky o nástrojoch ako facilitácia a reflexia a koučing sú výhodou.

Druh pracovného pomeru

Skrátený úväzok, živnosť

Termín nástupu

1.6.2024

Mzdové podmienky (brutto)

Trnava: 650 EUR/mesiac. Ide o 50% úväzok. Možná práca aj na živnosť – mesačná odmena 890 €.
Prešov: 975 EUR/mesiac. Ide o 75% úväzok. Možná práca aj na živnosť – mesačná odmena 1330 €.

Informácie o výberovom konaní

Životopis a motivačný list (alebo nahrajte video max. 3 min) posielajte cez portál profesia.sk. Motivačný list by mal zahŕňať odpovede na tieto dve otázky: Prečo je dôležité venovať sa neformálnemu vzdelávaniu a práci s mládežou a čo ma k tejto práci vedie?

Pracovnú ponuku pre centrum Budúcnosť INAK v Trnave nájdete na profesii na tomto linku.

Pracovnú ponuku pre centrum Budúcnosť INAK v Prešove nájdete na profesii na tomto linku.

Podobné články